MITT LIV BY MUSIC

Regler

1. Sätt din musikspelare på shuffle.
2. Tryck bara på nästa låt mellan varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan även om det inte stämmer in nånstans.

Dont cheat!


How are you feeling today?

Bob Sinclar
- Rock This Party
"Everybody dance now!"

Yeah! Självklart!

How do your friends see you?

Lordi
- Hard Rack Hallelujah
"Rock´roll Angel"


Wohoo, me like!

Will you get married?

Kelly Clarkson
- Since Youe Been Gone
"I´m soo moving one"

Hjälp! Nej Fel!

What is your best friend's theme song?

Lars Winnebäck
- Av Ingens Frö
"Du har rock'n roll i dina bröst!"


Lätt!

What is the story of your life?

BYZ
- Hey där
"Ska vi ta sällskap?"

Jag är helt enkelt grym på att ragga!

What was high school like?

No Doubt - Ex-Girlfriend
"I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend"

Om stackarn bara hade vetat..

How can you get ahead in life?

Måns Zelmerlöw
- Cara Mia
"I'll never gonna leave you"


Löv is in di är!

What is the best thing about your friends?

Eels
- My Beloved Monster
"She will always be the only thing"

Mina underbara heta monster!

What is tonight going to be like?

Lars Winnerbäck
- Du Hade Tid
"Den enda som verkligen älskar mig är du"


Låter ju trevligt.

What song describes you?

Lily Allen - Smile
"I couldn't stop laughing, No, I just couldn't help myself"


Jag i ett nötskal. Hämd och skratt, moahaha!

How is your life going?

Lars Winnerbäck
- Stort Liv
"Jag reste iväg för att få nånting gjort"

Vi gör Liiidingö just nu.

What song will they play at your furneral?

Pain
- Same Old Song
"Don't let them steal your dreams, It's all that you've got"


Klocka ord på begravningen, de ni!

How does the world see you?

Gyllene Tider -
När Alla Vännerna Gått Hem
"Ensam i världen, här är jag! Är jag stark eller svag? Det spelar ingen roll..."


Man är väl ganska öde utan de söta vännerna.

Will you have a happy life?

Attack
- Ooa Hela Natten
"Ooa hela natten skrämma slag på halva stan"!


Någon som Ooar en hel natt kan ju bara ha en klockrent liv eller hur?!

What do your friends really think of you?

ACDC
- T.N.T
"Cause I'm TNT., I'm dynamite"

Moahahaha! (Diggar slumpen!)

Do people secretly lust for you?

My Chemical Romance - The Sharpest Lives
"In love with all of these vampires"

Det visste ni inte va?

How can you make yourself happy?

David Byrne -
Like Humans Do
"I work and I sleep and I dance and im there"

Ord och inga visor!

What should you do with your life?

Eagles -
Hotel California
"Welcome to the Hotel California. Such a lovely place"

Ja tack!

Will you ever have children?

The Rasmus -
Sail Away
"Sail away, it's time to leave"

Dom kommer flytta hemifrån tidigt, najs!

Kommentarer
Postat av: kaka

haha, visst var den en liten rolig grej ändå :P =D

Postat av: mimmie

den verkade kul o göra så jag gjorde samma sak ;P

2007-04-17 @ 16:29:32
URL: http://meme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback