MODEVÄRLDEN, HERE I COME!

Lyckades ju tvinga mig själv att köpa såna där svarta tights här om dagen. Man vill ju va lite cool och jag har faktiskt en hel del som skulle passa till dessa. Hur som haver, vågade till och med använda dem idag tillsammans med en naturvit tubklänning, cardigan och sånt där långt halsband som alla har. Shit pommes, jag ser typ modern ut!
Ser ju nästan ut som en en av alla dessa modebloggare  som har seriösa "outfits's bilder" och grejer.

Heja mig! Wohoo!

Det gäller att glädjas nu för ärligt, det är ju ungefär två gånger på min livstid som jag lyckats varit så här "rätt".
Den andra gången var i RIKTIG Zorro-dräkt på en maskerad. Jag var såå cool. Jag var 7 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback