OVÄNTAD UTGÅNG

Har precis kommit hem ifrån ännu en familjemiddag. Denna gång var det dock med pappas släkt. Plus mormor. Hon ska liksom alltid vara med på allt. Hon är söt hon.

Fick smshotelser under middagen ifrån Linus om att jag minsann var tvungen att följa med ut och lite senare plingade de till att Mimmie tyckte jag skulle, för att citera, "Stödja henne i alkoholförtäring me grabbarna i kampanjen "låt mig inte va ensam tjej". Självklart kundejag inte motstå denna bön och började förhandla med mammsen och pappsen när vi kan tänkas åka hem. Jag smörar, förhandlar, gråter, skriker, trugar och ber. Eller typ i alla fall. Nästan. Efter mammas lite oväntade rallyfärd (vad flög i henne?) så var vi hemma på nytt världsrekord och nu är det bara till att piffa sig lite innan jag ska träffa coolingarna inne i stan.

De oväntade utgångarna brukar vara de bästaste utgångarna.

Håll i hatten, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback