Prisa skatteåterbäringen

Nu har jag hunnit med dagens bestyr så nu börjar det blir dags att dra sig hem till Gurkstaden. Det blir väl inga direkt storslagna planer på hemmaplan men lite har jag tänkt hitta på i alla fall.

- Plugga Breddidrott och Folkhälsa, ett ont måste på ett lov tyvärr.
-  Gå ut med gubben Pettson.
-  Påskmiddag på lördag.
- Träna, måste passa på och rida nu när jag är hemma så man inte tappar allt.
- Onsdag, It´s a date ♥ 
- Käka galet mycket godis, så klart :)

Förresten, fick besked idag om att jag får 3741 kr tillbaka på skatten. Det är najs!

Kommentarer
Postat av: Kalle H

Ville bara berätta för dig att jag får sjukt mkt mer i skatteåterbäring än du, skoj va!?

2007-04-02 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback