PROPELLER-H

Nu var familydinner över för detta år då. Alla var duktiga och höll sina roller precis som vanligt, det är inte utan att man blir lite stolt över gamlingarna ;)

Nu ber det strax av till H som har pallat sig hem två dagar tidigare än planerat. Jag inbillar mig att det är för att han saknar mig såå mycket. Fast han säger att det är för att mammsen flyttat klart. Fään.

Jag ska i alla fall vara den där snygga och snälla flickvännen i snygga underkläder idag har jag bestämt. Stackarn ser mig ju alltid i myskläder och osminkad annars. Han tror bergis att jag inte har några andra kläder.

Ska sova där men det kassa i kråksången är att han bara har en bäddsoffa på ca. 100 cm som vi får ligga och gnida i. Det blir trångt och bökigt när H har somnat och sätter igång och snurra likt en propeller. Därför har jag börjat ha någon form av informell tävling om vem som kan somna först för somnar jag innan honom så märker jag inte att han snurrar. H vet dock inte om denna tävling. Det är liksom inge roligt för då blir han så kaxig om han vinner. Jag har funderat på om han kanske drömmer att han är ett propeller? Eller så kanske han har en undermedveten dröm om att bli pilot?

Hum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback