SANDY, MED RÄTT ATT UNDERKÄNNA!

Nu har jag kommit hem ifrån min praktikplats. Min första praktikdag varade i exakt 3 timmar och 56 minuter.

Jag är nöjd.


De var faktiskt jättesnälla hela bunten.

1. Jag vart inte itvingad kaffe.
2. De utförde inte någon som helst slags nollning.
3. De kallade mig inte "Praktikanten". 
4. Jag fick jobba lagom mycket och lagom hårt.

Jag kommer få coola uppgifter. Bland annat kommer jag att få åka med ut och kolla in hur ridklubbarna sköter sina hästar och stallet. Jag är kommer vara stenhård och tuff och cool. Får jag inte fika så underkänner jag dem direkt! Det är viktigt att jag får stora bullar till fikat, gärna såna med vaniljkräm i, det är gott. Jag kommer vara grymst!  


Kommentarer
Postat av: kaka

Sweet att du haft det bra idag :) lite tomt i skolan nu juh!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback