Söndagsslapp

Idag har det varit lugnt och skönt. Gick upp när jag vaknade, ni vet så där utan ringade telefoner, pipande klockor och bankande dörrar? Helt av mig själv. Najs. Sedan var vi ute på långpromenad i 1 timme och 35 min. Vart fem år igen när vi hittade en gunga och gungade som galningar, hihi! Gick förbi Iranska ambassaden,. Det var läskigt. De kollade konstigt på oss. Sedan såg vi tre hjortar, riktigt coola med mega stora horn och så stod de helt stilla precis brevid oss och bara tittade, totalt orädda. Snacka om storstadsdjur. Hemma hade de kissat på sig och sprungit  till skogs illa kvickt.

Nu blir det mys och kolla på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" innan jag kryper till sängs. I morgon ber det av hem till Västerås för att vila upp mig och äta massa godis, det är ju trots allt Påsk snart :)

Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback