UDDA EGENSKAPER

Jag har blivit utmanad av Mimmie!



Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Here we go:

1. JAG SER NÅTT LJUST I ALLT
Jag blir sällan arg eller upprörd, visst är man typisk svensk och gnäller ibland men inte så mycket.
För att citera Mimmie: "Ingen människa som inte går på nått kan ju va sån på riktigt!"
Jag kan varken bekräfta eller dementera, har ni övriga frågor får ni ta detta med min presschef!
(Vem vill vara min presschef btw?!)

2. JAG GILLAR INTE CHOKLAD
Vad är grejen? Visst en ruta om året går väl bra men sen tar det stopp!
Det är ju brunt och ser ut som stelt bajs. Urk.

3. SKRATTAR ÅT ALLT OCH INGENTING
Många kära vänner "provar" sina skämt på mig för jag skrattar alltid åt dem! Då kan de alltid känna sig nöjda över att deras skämt är bra. OBS! Bara för att jag skrattar åt ett skämt är det inte bra. Snarare tvärtom!

4. OSTABIL
Det räcker med att jag luktar på någonting som innehåller alkohol så börjar jag snubbla, vingla och välta saker. Efter ett glas vin röjer jag fram likt en gorilla fångad i en liten flickas kropp. Gaah! Se upp!

5. STÄDFASCIST
Det är inte för inte som min lägenhet har inofficiellt blivit utsedd till Campus renaste. Jag tycker helt enkelt om när det är. Rent. Clean. Snyggt. Fräscht. Men nej, jag äcklas inte när jag är hemma hos någon som har det stökigt, det är bara hos mig som jag måste ha det städat, ni kan vara lugna. Det brukar utbryta städhysteri hos mina stackars vänner när jag kommer besök. Moahaha.

6. SMÖR-PERFEKTIONIST
En kär vän påpekade att jag alltid tar smör från en kant till en annan, sen jobbar man sig neråt och sen framåt. Här handlar det alltså inte om att anfalla det stackars paketet i mitten utan man jobbar som lugnt och metodiskt framåt.

Jag utmanar:
Sara
Kakan
Roomie
Sundberg
Herrarna i Pentagon

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: mimmie

presschef ?

Postat av: mia

Det borde ju bli Mr. Kvidings andra inlägg på sin blogg i så fall....

2007-04-18 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback