Bosön-latheten har slagit till!

Jag som varit så huritg och gått minst 30 min varje morgon hemma har nu drabbats av den hemska Bosön-latheten. Har hunnit med ett gympass i fredags och så en 40 minuters promenad innan frukosten idag. Jag som skulle ta tag i det här. Att man aldrig lär sig! Jag tror man blir så anti all träning för att man ser alla landslagshurtbullar springa omkring här hela dagarna...

Nu har jag dock cp-ont i halsen så det blir inte så mycket gym i veckan tror jag, bättre att bara gå eftersom att vi åker till fjällen och vandrar om en vecka. Man vi ju inte gärna bli sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: ICIA

Inget godis på en månad! Är du med?

Postat av: Roomie

har du också hånglat med min pojkvän eller med mig??? halsontet alltså... hmmm

2007-08-27 @ 16:54:23
URL: http://diabeteselit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback