Box-instruktör

I tisdags var jag och Malin på GIH för att få lite utbildning. Vi ska ju hålla i dans och Box i Korpen en gång i veckan så det var läge att få lite utbildning för vår del!

Tjejen som höll i det hela är i våran ålder och verkade inte vara ett stort fan då hon gått på Lillsved och GIH, Bosöns värsta fiender! Detta visade hon genom att mest ifrågasätta allt vi gjorde men gulliga och rar som vi är mjuknade hon någon i slutet och var nästan lite trevlig.

De hade slagit ihop utbildningarna vilket betyder att jag skulle dansa! Ångest. Jag som har nada taktkänsla skulle dansa för någon jätteduktig kille så att vi skulle lära oss grundsteg. Man kan väl säga som så att Malin rockade, jag var konstant 1 1/2 steg efter, men men, kul var det i alla fall.

Sedan fick vi svetta oss igenom ett boxpass och det var riktigt kul för det var ju bra längesedan jag körde! Lärde mig massa roliga saker så nu är jag riktigt taggad att dra igång mina pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback