Dags att ta tag i Träningen?

Det är nästan så att jag får slå till mig själv.
Jag har nog aldrig träffat någon som är så lat som mig.

Nu får det vara nog med slappandet, känner hur kroppen tycker jag är dötråkig när jag inte rör på den så nu blir de till att borsta bort chipssmulorna ifrån magen och ta sig i kragen och komma igång. På allvar. Om jag ska palla att vandra i en vecka i september så är det nog dags att få igång både en och 57 muskler!

Vad jag helst gör:
1. Gå. Fort.
2. Styrketränar.
3. Rider.

Summan av kardemumma:
1. Gå minst 30 minuter varje dag.
2. Styrketräna när det passar tills vidare och sedan tre gånger i veckan när jag kommer tillbaka till skolan. Den här terminen kan jag ju liksom inte fly, gymmet är ju gratis och 300 meter ifrån min dörr för sjutton. Latmask!
3. Ridningen får jag passa på så fort jag får chansen.

Någon mer som är på att fixa höstformen? Eller vad man nu ska kalla det? Bosönångest kanske?
Jag vet ni vill, kom igen nu!
Kommentera och berätta hur de går!


Kommentarer
Postat av: Simon

Simma är chill annars och man blir ju bra på vändningar i 16 meters bassängen ;)

Postat av: Sandy

Inte så dum idé alltså! Men det är ju alltid så kallt i den där förbannade poolen...

2007-08-06 @ 18:45:34
URL: http://laugh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback