En Vanlig Söndag

Vaknade strax före tio idag av att mina nyinflyttade ettor lekte Martin Timell. En av dem måste vara en händig prick för han sågade OCH spikade, och det brukar man väl sällan behöva göra i IKEAS möbler eller hur?

Sedan försökte jag, Anna och Mia jobba på brännan men eftersom solen mest gömde sig bakom molnen så flydde vi in igen ganska fort. Vi skyller på att vi ska kolla på VM resten av dagen.

Jag måte dock hinna piff mig lite för ikväll får jag faktiskt herrbesök, de ni!
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du du behöver nog ingen lycko önskning
men säger inte varför du fattar nog!! Hoppas du börjar träna för 100m..... till VM 2009 Kramar

2007-08-26 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback