Flytt Byggplatsen

Nu har jag lämnat byggplatsen till hem och begett mig till H. Släpade mig upp i ottan för att åka med mamma så jag slapp åka buss. Tänkte jag skulle överraska en sovandes söt men han var ju vaken den tönten. Eller okej, vaken var väl att överdriva kanske men ögonen var öppna i alla fall och han kolla de på skaka-rumpan-tv (The Voice).

Ikväll är det olika bud, antingen utgång med brudarna eller bio med H. Allt beror på Frans den segberten. Hoppas det blir utgång, är galet laddad och dessutom har jag lovat en kär vän att dansa på bardisken :)


 

Lyssnar just nu på Timbaland - Way I Are och blev på galet partyhumor, yeehaa!

Kommentarer
Postat av: gangster

hahah :) sandy!! Jag visste inte att du lyssnade på riktig musik!!! Hört den nya versionen av den låten hoppas jag :) underbar!! andra låt tips... Timbland feat. Nelly furtado och Justin timberlake - Give it to me och Rhiannas - Dont stop the music... super kramar!! party för mig ikväll!!!!! YYYEEEEEEHHHHHHH!!!!!!!

2007-08-04 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback