Förvirrad dröm

Hade en riktigt mysko dröm i natt.
Jag drömde om i stort sätt alla jag känner. Och alla ville påminna mig om saker.

"Sandra, glöm inte att hämta mig i morgon!"
"Fika i morrn vid åtta va?"
"Filmkväll hos mig på torsdag"


Och andra massa annat.

Det jobbiga var att när jag väl vaknade, jag då hade jag ingen som helst aning om vad som var sant och inte! Vissa var jag till och med tvungna och höra av mig till för att kolla om det var sant, eller om jag bara drömt. Vore ju liksom lite pinsamt om det faktiskt var sant och sen när man inte kommer så skyller man på att man trodde det var en dröm...  

Tror ni folk skrattade när jag ringde upp eller?!
Jag bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAhhaha vad kul mmm det e inte lätt att dröma du har då livlig fantasi när du gör det säger inte vad jag menar;)!!! På väg hem nu ses snart whieee Kram

2007-08-22 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback