Glassat i Solen

Idag drog jag, likt en hönsmamma ihop en tapper skara bestående av lillebror Pontus + kompis Abbe samt min söta Bellan till stranden. Här skulle de solas och badas! 

Vi fick obeskrivligt många plus i kanten när vi stannade till på vägen och köpte på oss ungefär tre ton frukt. Mums! Detta gjorde att man lätt sen kunde hoppa över glass och godis i kiosken. Ni vet, ibland tänker jag faktiskt till en smula!

Vi solade, badade, snackade massa skit och gamla minnen så det var riktigt lyckat måste jag säga. Dock ser jag mest ut som en röd kräfta och detta TROTTS att jag smörjde in mig med den där himla solkrämen. Man kommer aldrig undan va? Ska inte klaga, varmt och skönt var det och vi njöt i fulla drag vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback