Grillkväll med Nollorna

Igår hängde vi först med våra fadderbarn på eftermiddagen. Jag fick tre supertrevliga tjejer så jag är riktigt nöjd!

Fram emot kvällningen så vankades de grillning nere vid vattnet. Nollorna tvingades sjunka en snutt också. De skulle sjunga vad de hette, vilken idrott de höll på med, civilstatus och vart man kom ifrån. De var riktigt duktiga och nästan hela bunten gjorde som vi bad dem.

När korven var slut och det bara var brända stumpar kvar så begav vi oss upp i Kompassen för vidare festligheter. Där kopplade vi in musik, dansade, drack och dansade lite till. Fram emot ett-tiden så började de dock rundas av men de verkade ändå ganska nöjda med sin första fest på Bosön.

Kvällens Roligaste
Elins ringsignal. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Jag kommer inte ihåg exakt hur den gick men ungefär:

"Jag har en pojkvän, det har inte du"
"Jag har fått presenter de har inte du"


Och så fortsatte den så och man kan väl säga som så att den var ganska mycket Elin!

Kvällens mest förvirrade
Martin. Vad han än skulle berätta så vart det bara fel hela tiden. Han snubblade LITE på tungan kan man säga!

Kvällens fullaste
Den går kollektivt till i stort sett alla nollor för jäklar vad de drack! Sen vart de ju ganska borta, vingliga och trötta vid sisådär elva snåret men i alla fall, vi vart lite chockade. Självklart hängde de inte med i vårat tempo men det kan man väl inte kräva av dem än kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback