H blev ett X

Nu har det gått och blivit så att H har förvandlat till ett X. Han fortsätter med sitt och jag med mitt. Jag orkar varken vara arg eller ledsen, det tar bara för mycket energi, så nu tänker jag bara tuta och köra och leva loppan resten av mitt söta sommarlov.

Detta betyder att eran favortibloggare numera är on the market igen och mer eller mindre kommer att äta upp alla nya små ettor på Bosön, Moahahaha!

Vill bara passa på att ägna en tanke till alla underbara vänner där ute som har ställt upp för mig när jag ringt och gråtit, tvungat dem att vara über-sociala, ringt och bara snackat skit och ringt och berättat om mysko folk på jobbet.

Ni är ganska söta faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt för dig vännen nu är du med i singlarnas paradis igen haha:)

2007-08-14 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback