Helge är Beställd!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och införskaffat en IPOD NANO! Ja, jag vet, precis som alla andra, men vad sjutton jag vill också vara lite cool för en gångs skull och faktiskt kunna ha olika spellistor. Snål som jag är sökte jag runt på Pricerunner innan jag hittade Raringen för 1318:- med frakt och hela baletten. Det räckte med 2 gb för min del med tanke på att jag inte ens om jag ansträngde mig kunde fylla 1gb sist.
Jag är nöjd!

Nu funderar jag mest bara på ett coolt namn till den.

Det är ju roligare om man kan säga:
-Är det någon som har sett min Helge?
Istället för:
-Är det någon som har sett min Ipod Nano silver 2gb?

Okej, ingen kommer ju veta vem Helge är, men det blir ju i alla fall en smula mer underhållande tycker inte ni också de?


Helge? Bernt?
Klas-Göran?

Kommentarer
Postat av: Andy

vad sägs om KENT? Kool Enkel Nerdig Trackplayer?

2007-08-05 @ 23:40:07
Postat av: Sandy

Men då kanske alla tror att jag bara lyssnar på KENT i den? Då måste jag ha en som heter "Gyllene Tider", en som heter "Green Day" och det blir ju en himla massa Ipods...

Postat av: kakan

Lars-Ali är det rätta namnet!!
Det va länge sen bruden! allt bra liksom?! =D

2007-08-14 @ 13:22:33
URL: http://karinhanser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback