Hemma igen

Jaha, då har jag återkommit ifrån min lilla vistelse i Sala hos familjen Dahlin. Mycket trevligt!
Drog med mig Bellan så vi hade en äkta roadtrip dit, fast i miniformat. Men vi hade ändå med de viktigaste, godis (halstabletter köpta på ÖB), musik, karta utskriven ifrån Eniro och nervevade rutor. Självklart körde vi fel en gång men det hör ju liksom till eller hur?

Väl hos Sandra lökade vi mest. Tog en tur med pållarna på kvällen självklart, sedan käkade vi mest godis, chips, spelade spel och kollade på film. Sedan hann vi med en hel del gamla minnen, riktigt kul och jag skrattade flera gånger så jag fick ont i magen. Fast det är väl ingen nyhet att jag skulle göra någonting sånt antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback