Jag Gjorde Det!

Jag har gjort det!

Jag har tagit hål i öronen och det är så galet snyggt! Senast för en timme sen höll jag på att köra av vägen för att jag mest kollade in mina öron i backspegeln, de ni!

Det bästa var legkollen.

Dam i kassan: Hur gammal är du?
Sandy: 21.
Dam i kassan: Hum.. jaha du... då behöver jag allt legitimation!
(Jag lämnar fram körkortet)

Damen granskar de sedan noga, räknar på fingrarna hur gammal jag var och sedan kollade hon på min bild ungefär 15 gånger och sedan jämförde med mig i verkligheten. Till slut verkade hon dock gå med på att jag faktiskt var jag och var 21 år.


Det var lite läskigt när Achmed Mouhammed eller vad han hette visade in mig till ett litet mörkt rum bakom disken. Jag bad en tyst bön där jag hälsade att jag älskade alla mina nära och kära och att Anna och Mia skulle få dela på min frys om jag inte kom ut levande (Malin behövde den inte eftersom man i alla fall inte kan frysa Tonfisk). Men de var inte så farligt, han var snäll och rar och sa att jag var duktig. Ni vet så där som man säger till ett litet barn när de har suttit still hos doktorn? Jag lös i alla fall upp som en sol och skuttade glatt därifrån ner på stan där jag mest bara provade kläder för att få kolla in öronen i speglarna.



Kommentarer
Postat av: gangster

Kan informera damen om att det faktiskt finns färsk tonfisk och inte bara på burk!!! så det så!! ;)

2007-08-04 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback