Mina Bosödagar

Det har varit verkligen fullt ös sen jag kom tillbaka hit så det är därför jag inte hunnit skriva så mycket, sorry!

Torsdag
Kom hit och packade mest upp mina grejer kvällen lång, det var ju trots allt en hel del vill jag lova.
Underbart att sitta och snacka med alla gullungar igen.

Fredag
Full rulle hela dagen!
Först låg vi nere vid bryggan för att sola och bada. Hur skönt som helst!
Sedan vart det en vända till systemet men för att kompensera de så gick vi ner till Gymmet i en timme.

Mot kvällningen vart det grilling och förtäring av Sportdryck. Efter ytterligare några timmar så begav vi oss in emot stan för utgång! Dock vart det ganska misslyckat, de hade ju inte ens ett dansgolv. Sedan var Johan lite busig och sprutade ner några av oss med en hel flaska Champange så då var man ju så där lagom blöt och glad.

Till slut fick vi nog och fram emot två tiden så satt jag, Tobbe, Mia och Anna på bussen på väg hem och vid tretiden somnade jag sött i min säng. Martin och Tian pallade lite kollektivtrafik så de åkte taxi, fuskisarna.

Kommentarer
Postat av: kakan

va kuul, ja martin berätta lite om detta :) hade ju varit kul o varit med!
känns det med skola nu snart då? ska på jobb intervju på ons på rudboda skolan faktiskt, dagis. haha värsta kul ju. kommer bli spännande!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback