Planer för veckan

Den är veckan kör jag mer på principen att ta dagen som den kommer.
Vilket typ brukar sluta läsandes på verandan eller sovandes i en solstol, men i alla fall, jag ska ge de där med icke-planering ett försök tänkte jag.

I morgon ska jag i alla fall träffa söta Madde inne i stan, har ju inte träffat henne nykter på ett bra tag så det ska bli grymt kul och ses och bara prata massa onödigt trams!

Sedan så hoppas jag att jag hinner med en träff till med ni vet vem.

Till sist så kommer jag faktiskt ta mitt pick och pack och lämna Gurkstaden på torsdag, fredag eller lördag för då anländer jag med mina blommor, tunga väskor med alldelens för mycket kläder, snygga nya block och så klart med ett stort smile på läpparna till mitt älskade Bosön igen!

Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback