Rapport ifrån Gårdagen

Tro det eller ej, men jag är faktiskt inte allt för bakis! Dock hade jag riktigt jävla kul vill jag lova!

Kvällen började med att jag och Mimmie satt och, inte helt överraskande, förkrökade och chillade på hennes balkong. Sedan fram emot kvällningen så tog vi bussen närmare vårat mål, Sjökrogen!

Efter att ha orienterat oss genom buskar och snår i Vasaparken så anlände vi äntligen! Väl inte var det ganska dött till en början men det sket vi i och dansade glatt själva på dansgolvet. Efter att ha dansat där i kanske en kvart så var det fortfarande inte en kotte till so vågade dansa så vi gav upp och gick ut och chillade lite med Mimmies grabbar. Sedan sa det bara pang och vips så var det fullt där inne, Sjökrogen i ett nötskal.

Man kan väl säga som så att världen är sjukt liten. Mimmie hittade ragg så jag gick till baren för att shotta lite. Väl där så börjar en kille snacka med mig. Jag känner igen honom som fan och sakta men säkert så inser jag. Det är killen som jag tyckte var übersnygg när jag var 7 år eller nått. Han och jag tävlade för samma klubb i våran ungdom och jag har till och med tävlat hans syrra häst. Såg honom när jag hade praktik och tänkte, shit han är fortfarande het!

Börjar sakta men säkert inse detta och vill bara sjunka genom marken för jag vågar ju inte prata med honom, inte en chans! Sträcker fram handen lite tafatt och pressenterar mig och ja, tror ni inte att det var han? Inte en chans att jag skulle våga stå kvar, kände mig som en trettonåring som just träffat Justin. Fan va jobbigt läge!

Han var dock väldigt snäll och rar så inte alls så läskig, även fast han tyckte de va lite kul att jag visste vem han var och hade kollat in honom när jag var en liten skit. Man kan väl säga som så att resen av kvällen så sågs jag och Mimmie inte allt för mycket ;)

Dock var vi så puckade så gick hem när dörrarna stängdes för kvällen. Tror ni jag har ont i fötterna eller... Hade i alla fall trevliga fyllesamtal med både Anna, Kviding och Tobbe. Värdens bästaste och sötaste skåningar!




Kvällens Bästa Raggningsreplik

- Vill du höra något halvsexigt?
- Ja!
- Tre!

Mimmie och jag skakade hand på att vi skulle köra den under kvällen men hon glömde ju bort det! Jag genomförde dock uppdraget och jag tror nästan att den funkade för han skrattade till och med!


Kvällens Sämsta Raggningsreplik

Kille i Skinnjacka (halvt skrikande i mitt öra): Shit, du mååååste ha kille!
Jag: öhh... nej?
Kille i Skinnjacka: Skämtar du nu??!!
Jag: Nej?
Kille i Skinnjacka: Men shit då lär ju alla stöta på dig! Oj, det är ju precis vad jag, förlåt!
(Killen blir röd i ansiktet och springer ifrån dansgolvet)


Tror ni jag och Mimmie skrattade så fort han var borta eller?!


Kvällens Bästa Låtar

Blink 182 - All the Small Things
Timbeland - The way I are
Bryan Adams - Summer of 69


Kvällens Sämsta Låtar

DJ:n måste ha ramlat och slagit i huvudet för plötsligt öste han på tre låtar i rad som passerade bäst före datumet någon gång på 60-talet. 


Kvällens Roligaste

Mitt Ragg: Jag är faktiskt en riktigt bra kartläsare.
Raggets Brorsa: Meeh, du kolla ju bara vart pilarna pekar på färddatorn...

Hahahahaha! 


Kvällens Ångest

För. många. gamla. x. på. samma. yta.


Kvällens Insats

En av Mimmies kompisar börjar mucka med en okänd låghårig snubbe på vägen ut ifrån krogen och eftersom jag är såå stor och biffig så gick jag emellan. Jag lyckades ducka för en högerkrok men till slut lyckas jag och en annan tjej sära på dem. Det är inte utan att jag är lite nöjd. Ni kan från och med nu kalla mig Biffen. Okej, jag är kanske inte lika cool som Gangster-Malin, men jag jobbar på de!


Kommentarer
Postat av: gangster

YO, homie!!!! :D

2007-08-19 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback