Sommarens Skräckupplevlese

Glömde ju att berätta vad som hände när jag var och badade med Mimmie och grabbarna förra veckan!

Jag skulle vara lite duktig och dyka i från den jättehöga bryggan. Ni vet så där lite snyggt och elegant och bara glida i, jag menar, hur svårt kan det vara?!

Jag sträcker på mig, slänger mig ut i luften och strax innan jag når vattenytan så ser jag att jag kommer landa på en fisk! I ren panik skriker jag:

"Ahhhh, en fisk!!!!"

Precis innan jag slår i vattenytan!
När jag kom upp till ytan igen efter ett faktiskt ganska snyggt dyk så står självklart Mimmie och grabbarna och garvar som tokar åt mig.

Fisken? Ja, den såg jag inte skymten av så fort jag landade. Fast det kanske inte är så konstigt? Tänk dig själv om du skulle simma i vattnet och plötsligt kommer det en jätte dykandes emot dig som skriker:

"Ahhhh eeeeeen fiiiiiisk".

Jag skulle nog också ha simmat iväg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback