Tillbaka Hos Päronen

Jaha, då har jag lämnat tillbaka mitt söta hus i Kvicksund igen. Sorgligt men sant. Det enda som är bra är att man slipper laga mat och att man får lite sällskap av la familia igen. Dock ser deras hus ut som en byggplats eftersom de bygger om bastun och badrummet. Jag insåg detta kaos och bestämde mig för att fly bort tills det är klart. 
Smart va?

Fre - Sön: I stan hos H.
Mån - Tis (ons?): Hos min söta Sandra i Sala. Där ska jag rida, käka chips, äta Sandras mamma goda mat, hoppa i Sandras vattesäng och självklart svara med ett högt "Jaa?" varje gång hennes päron ropar "Sandra!" 
Enligt mina kära far kommer badrummet vara klart på onsdag så det passar ju alldelens utmärkt.

Dessutom är jag ju LEDIG nu i en vecka så ingen är gladare än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback