Bollfest

Igår var det dags för den årliga Bollfesten. Det vill säga, efter Klasskampen så måste vi ha en undanflykt att fira vår seger med alkohol, fest, bra musik och trevligt sällskap.

Middag i Mästervillan stod på schemat och självklart var det succé. Fullt ös vill jag lova.

Middagen bestod av kyckling och potatisgratäng, mumma! Sedan var det självklart prisutdelning.

Priser
Årets klass: IK 2
Årets kämpe: Stackarn som bröt nyckelbenet.

Sista priset gick till en dam som stod hela klasskampen och skrek sig hes, trots att hon sällan fick medhåll eller sång av resterande klassen. Gissa vem som fick det? Japp, ni gissade rätt, det var jag. Lite stolt är jag ändå. Det krävs ändå en hel del talang för att kunna skriva IK 2 spegelvänt på ansiktet. Men jag tar den på mig. Jag är nöjd ändå faktiskt, jag vann ju faktiskt dubbelt!

Efter mycket dans, en del cider och öl så var det dags för den sista tryckaren. Alla grabbade tag i en pudding som de kunde kramas med i tre minuter tillsammans med Tommy Nilssons fina stämma till Snart tystnar musiken.

Strax efter tolv så var Mästervillan tömd och alla började dra sig upp emot Campus. Jag däremot insåg att om jag skulle kunna palla upp min söta rumpa 06:15 så var det läge att sova. Tittade i kudden runt 01:00 och det är inte utan att jag somnade med en litet leende på läpparna, jag fick ju trots allt ett pris.


Kommentarer
Postat av: gangster

Du glömde skriva vad priset hette ju! SÄMST MEN SNYGGAST :D

2007-12-14 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback