Julavslutning

Mitt jullov började egentligen redan igår eftersom min söta E kom förbi! Detta gjorde att jag kunde packa med mig halv bohaget hem till mammsen och pappsen. Perfekt! När jag packat klart så stod jag där i dörren med tusen väskor och 300 påsar och hans enda kommentar var:

Hur hade du gjort om jag INTE hämtat dig?!

Ingen aning kan jag säga, ibland har man bara tur!

Avslutningen bestod av juldans, häng i Olympia och så gratis julbord, trevligt värre! Juldansen var riktigt rolig och jag tror inte det bara var jag som var allmänt svettig och en kroppstemperatur som närmade sig kokpunkt. Jag som hade klätt upp mig så fint i kjol och allt, gick ju så där liksom. Efteråt kändes de som att strumpbyxorna satt nere vid knäna och att jag såg ut som de där folket i Simpor och Grodfötter ni vet?!

Efter maratondansen så begav vi oss till Olympia där Rektorn sjöng med sin vackra basröst, Malin läste en dikt, Raz och Johan var allsångsledare och Marina rockade loss med Tomten i en underbar dans, de ni!

Dagen avslutades med att skolan bjöd på gratis jullunch som var riktigt riktigt god. Jag åt min första skinkmacka så man kan inte vara annat än lycklig nu.

Till sist rullade jag hem till Gurkstaden och hängde en stund med E innan han begav sig hem och jag satte mig ner för att fixa med lite julklappar.


Kommentarer
Postat av: kakan

GOD JUL SANDRA!! :D vi ses nog mkt möjligt på nyår i dalarna, eller hur gör ni? :)

massa krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback