Klockren V.I.P-kväll

Igår var det Globen som gällde för mig del. Hur kul som helst!

Började dock med mingel i nått V.I.P-rum med viktigt folk, men det var gratis dricka och mat så jag var ändå ganska nöjd faktiskt. Träffade dessutom några riktigt trevliga folk som sitter med i CUS så jag klarade mig finfint när E minglade runt med viktiga folk hit och dit. Jag kunde lugnt slaffsa i mig mer efterätt och sippa på ett glas vin så jag var nöjd.

Fram emot halv åtta drog tävlingarna igång och jag erkänner att jag har en smula ont i halsen. Har applåderat, skrikit och tjoat. Jag menar, drar ett fullsatt Globen igång att ösa då är det bara till att hänga på eller hur?!
Fick dessutom en liten tår i ögat när en fransman kom in med sex (!) hästar i ett fullsatt Globen och de lydde hans minsta vink i ca 15 minuter. För de fick han också stående ovationer. Mäktigt.

Det hela avslutades med maskeradhoppning. Baywatch-temat vann även fast jag tyckte Harry Potter och Bonde söker Fru var ganska roliga också, ni hade diggat de vill jag lova. Själv skrattade jag så tårarna sprutade!

Lite bilder ifrån gårdagen.



















Baywatch-ryttarna spexar innan de hoppar upp på hästarna.



Malin och Jan som Idol-Marie och Idol-Andreas. Skrattade så tårarna rann när Jan spexade innan och "dansade" som Idol-Andreas.



Bonde söker Fru-gänget.



Snacka om koll på sina hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback