Längtar till helgen

Ohh vad jag längtar till helgen!

I morgon packar jag väskan för att bege mig till Uppsala.
Nej, jag ska faktiskt inte bara vara där och toffla hos E, även fast han är väldigt snäll, rar och bra på att pussas.

I morgon ska jag faktiskt ut med Faj, Weeeei!
Vi ska ut i Uppsalanatten och göra stan osäker. Ska bli så kul för det var ungefär tusen år sen jag var ute och dansa, nästan lite PRO-varning på mig, jag erkänner. Får skylla på att E är så fruktansvärt bra på de där med pussandet. Eller nått.

Det blir förferre hemma hos E med Idol (har jag bestämt), har ju liksom för engångsskull faktiskt koll på vilka det är som står i den där finalen, kors i taket.

Lördag blir väl bakischill om jag får bestämma.
Sedan blir det Glögg hemma hos Fredrik och Lotta på söndag, väldigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback