Minishoppingrunda

Var ute och flängde med mor och far idag.

Sprang på en finfin svart läderväska som jag tänkte ha i skolan, endast 200 pix så jag är nöjd.
Dessutom hittade jag en söt lila cardigan för 49 pix, också ett helt överenskomligt pris tycker jag.
Sedan har jag varit sådär allmänt tjejig och köpt färgpennor för att skriva i mina fina nya kalender.

Nu har precis brorsan och jag tränat lite överkropp så nu ska vi dega framför tv:n innan jag går och sussar. Blir tidigt idag för i morgon jobbar jag 11:00 - 19:00, tuffa dag. Alla kommer säkerligen att handla inför Nyår i morgon så det blir full rulle kan jag tänkta. Tur att jag får åka hem till E sen och vila upp mig en smula sen för på söndag har jag bara ett pluttpass, 17:00 - 21:30. Tack ICA!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback