Morgonpaket med mystiska budskap

Nu har jag vaknat, varit ute på en hurtig morgonpromenad och käkat en hel del frulle. Självklart vart det gröt och ett par hundra skinkmackor, mums! Pappsen tycks ha lyckats med skinkan även i år.

Tomtenissarna verkar tyckt jag varit snäll i år för jag fick minsann mina morgonpaket.
- Fyra filmer (vilket betyder att min "samling" numera är dubbelt så stor)
- Skärbräda (Lyxig i glas)
- Godis (Viktigt, hur ska jag annars gå upp i vikt så här under julen?!)
- En bok (En feelgood, självklart)

Men sen kom det mystiska. Jag vet inte riktigt vad min kära mor hade för baktanke när hon inhandlade dessa. Först öppnar jag ett paket och ser att de innehåller BH och trosa i röd spets (heja porr-mamma). Trevligt värre tänkte jag. Dock vart jag något förbryllad när jag sedan öppnar nästa där jag får boken "Dumpa honom!" Mamma pekar stolt på omslaget och visar att de minsann är samma skapare som till Sex and the City. Vad hon inte verkar veta är att det är en handbok i hur man helt enkelt ska dumpa sin kille!

Jag har funderat och kommit fram till två teorier till varför hon har gjort såhär.
1. Hon vill att jag ska prova med underkläderna, tycker han inte om dem, så ska jag dumpa honom.
2. Hon vill att jag först ska dumpa honom och sedan hitta en ny med hjälp av utav underkläderna.

Stackars E, mamma som gillar honom så och köpte honom en julklapp och allt, hon är allt en slug en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback