Mormorbesök på ICA

Sådär, nu har jag jobbat klart för den här veckan, skönt.

Jobbade 14:00 - 21:00 igår och 09:00 - 15:00 idag. det har verkligen varit full rulle vill jag lova. Men folk har varit väldigt trevliga ändå med tanke på att de har varit så stressade och allt.

I går kom min söta mormor och hälsade på mig på jobbet. Hon är ju för rolig. ser henne långt långt bak i kön, det kanske är fem kunder före henne. ändå börjar hon vinka och vifta för kung och fosterland. Försöker lite coolt att ignorera henne och hjälper kund efter kund. När de väl är hennes tur så är hon såå glad att hon hamnade i min kö vilket klingade jättedåligt med tanke på att hon lär ha letat reda på mig eftersom hon bara hade kaffe men ändå stod i min milslånga kö. Gullig hon är.

Sedan hade chefen glädjeryck och gav mig presentkort på 400:- i butiken, inte illa minsann. Lite nöjd faktiskt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback