Nu är det julstämning

Vi har klätt granen, proppat i oss godis, bråkat om vem som ska klistra tomtarna på kylskåpet, bråkat vart de fula pyntet alltid har hängt. Klätt om glittret på granen femton gånger, ätit ännu mer godis, lyssnat söder en julskiva (bokstavligt talat) och till slut, ätit lite mer godis.

Efter tårar, fula ord och svett så har jag äntligen slagit in alla fina julklappar jag ska ge bort i morgon.
Är så spänd på att de vad folk tycker om sakerna!

Nu är det jul gott folk

Nu längtar jag mest till jag ska gå och lägga mig för när jag vaknar så kommer de ha varit små tomtenissar utanför min dörr och lämnat några småpaket som jag ska roa mig med tills kvällen. Tänk att man aldrig växer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback