Utgång på Juldagen

Var på Pluto på Juldagen.
Jag, E, Lotta och Faj hängde där och hade riktigt riktigt trevligt.

Fia hade extra trevligt, Lotta var lycklig för att Idol-Mattias var där och jag och E, ja vi mest bara va.
Dasade, shotade, dansade lite till, klunkade i oss lite P2, dansade och shotade lite till. Men eftersom vi gick dit väldigt väldigt tidigt och eftersom vi inte är 20 längre så vart vi hämtade och hemkörda (lyxkigt värre) till mig i lagom tidig tid. Väl hemma bestod fyllekäket av skinkmacka. Kan det bli mer jul? Sedan somnade jag och E sött framemot två tiden.




Såhär glad var jag :)

Kommentarer
Postat av: mimmie

jag ser sambandet me bilden o rubriken på förra inlägget ;D hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback