Bakislördag

Vaknade i morse med huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk och åter huvudvärk... urk!
Hade väl kanske lite väl kul igår på Cissis fest men vad sjutton nu vet jag att jag inte ska dricka så där mycket rödvin på så kort tid. Ganska lärorik kväll alltså med andra ord. Typ.

Idag har jag och Anna (Läs: mest Anna) jobbat med Korpendagen som vi ska hålla i på onsdag. Det är mycket att planera och det går ju inte direkt lättare när man är en smula bakis. Dock hann vi klart en del så lite nöjda är vi allt.

Sedan har jag städat och handlat, måste ju bunkra upp lite nu när brorsan kommer hit i morgon. Ska bli skitkul och hänga med honom, var så längesedan! 

Victor, Mia, Frida och Jessica var här och kollade på Melodifestivalen. Dock vart vi mycket upprörda när våran bästaste låt med After Dark inte gick vidare. Helt värdelöst. Vi kom fram till att felet var att inte tillräckligt många Bosöelever röstade eftersom låten var helt på våran nivå med en snusktext som man kan misstolka hur mycket man vill! Eller vad sägs som "(Åh) när ni, tar saken i egna händer". Blir ju självklart "Onani, ta saken i egna händer" 

Till sist fick jag en inbjudan av Wirre och Robin att gå ut med dem för att fira mitt singelliv. De skulle till och med betala en Gigolo till mig haha. Dock avböjde jag men hoppas att jag kanske kan festa med mina söta pojkar någon annan dag, kanske nästa helg till och med. Saknar dem faktiskt lite grann...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte varför du var bakis kan jag bjuda på lite rödvin ;)

2007-02-26 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback