Bart

Igår kom det fram en kille till mig och Malin när vi stod och snackade utanför huset. Han berättade att han kom ifrån Holland och skulle vara här i sex månader. Han frågade om man bara fick gå på Bosön om man var grym på någon sport och var kass i skolan. Typ. Vi fick försöka förklara, på knagglig engelska, att det inte riktigt är så men jag undrar om han fattade? 
Frida dök upp lite senare och tjuvlyssnare. Det såg ganska kul ut när hon stod och låtsades ta upp post ur sin brevlåda för att försöka lyssna på vad vi snackade om. Har ni förresten försökt förklara ordet folkhögskola för någon på engelska? Det är sjukt svårt vill jag lova! Han hade i alla fall humor och pressenterade sig som "Bart, you know as in Bart Simpsons" Haha, stackars kille när vi ställde oss och gapflabbar åt honom. Vilket intryck. 
Han är i alla fall från och med nu min, Fridas och Malins bästaste Bart!  Han var trevlig.
Från och med nu ska vi bjuda lägenhet 103 på alla fester.



Bart


 

Kommentarer
Postat av: Roomie-Anna

Aaaah. Han har jag också träffat. Orienterare va?

Postat av: The Bart Simpson

Jag är bart och väldigt snyggläcker hihi! Go do your laundry :D

2007-03-06 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback