Dagens Bästa Musik

Idag har jag haft en klockren musik-dag. Ni vet en sån där dag när man trycker igång tv:n och favvolåtarna spelas?! Idag jag lyckas med detta tre gånger minsann.

Dagens Bästa:

Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race
Neverstore - So Much Of Not Enough
My Chemical Romance - Famous Last Words

Tog ett tag innan jag förstod grejen med Fall out Boy men nu jag helt fast. Har hängt på You Tube hela dagen och spelat videon om och om och om igen. Så sjukt skön takt i låten, måste höras kära vänner!

"All the boys who the dance floor didn't love,
And the girls who's lips couldn't move fast enough;
Sing, until your lungs give out.

This ain't a scene, it’s a god damn arms race.
This ain't a scene, it’s a god damn arms race
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback