Dagens Kommentar: Pär Svennar

Vi sitter i klassrummet och har Humanbiologi och har verkligen riktigt riktigt tråkigt. Som ni att vet så älskar Tobbe att retas så han sitter mest och kiklas, petas och håller på. Kul. Kul kille. Jag märkar att Pär kollar lite extra men jag är inte den som bryr mig, Tobbe är ju som han är liksom.
Efter en stund så kan han dock inte hålla tyst utan utbriser:

Dagens Kommentar:
Pär: Ni är kära va?
Tobbe: Ahh klart vi är! (med viss ironi bör tilläggas!!!)
Pär: Det är bra, man ska vårda kärleken...

Jag briser ut i asgarv, dock mest inombords för jag kan ju inte sabba hela grejen. Stackars Pär tror att han har koll. Ojoj.... Stackarn kommer tro att det utspelar sig världens triangeldrama i klassen då Kviding och jag håller på och tramsar om pojkvän och älskling hit och dit haha!

Så. I fall Pär Svennar läser detta:
Kviding är min bästaste pojvän!
Tobbe är min bästaste älskare!
Heja Pentagon 415!
Vissa har en i varje stad, vissa har en i varje hus eller kanske till och med lägenhet men jag har fan till och med en kille i varje rum! :) Wipp a wioo! 

Kommentarer
Postat av: mimmie

kontrast ;)

Postat av: Anonym

Men ni e kära va;)

2007-02-16 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback