Dagens Skratt

Viktor kommer förbi för att låna min dammsugare.
Jag har en hyffsat lugn låt på precis när jag öppnar dörren.

Viktor: Vad är det här, en kärleksballad, är Tobbe här?
Jag: Öhhh.... nej?
Viktor: Haha, mig lurar inte! Tobbe! Tobbe! jag vet att du är där inne!  Tooooooooooobbe!
Jag: Hahahahahahahahaha! Du kan själv gå in och kolla, han är inte här.

Viktor går runt i lägenhten, kollar i badrummet, i torkskåpet och under sängen och ropar hela tiden på Tobbe. Jag står mest och garvar så att jag nästan ramlar ihop i en liten hög. Han är heelt säker på att han är här. Försöker säga att hans tjej är här och att han säkert har bättre saker för sig men det hjälper liksom inte. Besviken lämnar han dock lägenheten efter ett tag.

Två minuter senare på msn:
Viktor: Jag såg allt Tobbe krypa in gemom fönstret försök inte med mig inte.


(Jag skrattar fortfarande. Högt!)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Tobbe var nog där ändå...

2007-02-07 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback