Fest

I går var det fest. Men inte vilken fest som helst utan födelsedagsparty a´la Gangster och Frida!
Det bjöds på tårta och bål som sig bör. Riktigt gott vill jag lova, även fast Fridas tårta kanske såg liite läskig ut då det var chokladpudding över hela tårtan (!).

Men innan festen drog i gång vart det Pizzapicknick på Gangsters golv. Anna, Roomie-Anna, Gangster, Mia och jag glufsade glatt i oss pizzan. Dock fick jag inte min bearnaisesås. Katastrof!

Frida fick en kompisbok i present. Dock var jag så j*vla klantig så jag skrev i den först, vilket resulterade i att alla kunde läsa om konstigaste stället jag har haft sex på och hur många jag har legat med. Kul. Kul bok! Smidigt Sandra! Speciellt när Raz sitter och läser boken och verkligen kommenterar allt jag skrivit.
Morr!

Festen drog väl igång fram emot nio tiden. Folk började ramla in och festen var ett faktum! I ett rum var det dansgolv och i det andra var det karaoke. Ett uppskattat inslag för övrigt. Annika var grym och vann mest hela tiden, även om Martin var mycket skeptisk då han ansåg att hon mest nynnade,
"Hon sjunger ju inte ens texten!!!" Fick vi höra ett antal gånger haha!

När klockan börjar bli ganska mycket dyker en herre i randig skjorta upp. Jag försöker febrilt tänka, är jag för full för att inte känna igen någon jag borde känna igen ELLER är det någon som faktiskt inte hör hit? Då Anna och jag var lite smått berusade vinglar vi glatt fram till honom och frågar helt enkelt vem han är. Han heter tydligen Albin och var på en annan fest i huset men det var tydligen dötrist (likt en sekt hade de suttit i en ring och festat) så han smög upp hit till våran fest i stället! Resten av kvällen vart han "den mystiska killen i randig skjorta".

Musiken under kvällen var väldigt blandad. Ett tag var det väldigt mycket yo-yo-shake-daa.-as musik. Nej tack! Dock styrde Tian upp det och då vart det gamla godingar. När det var som bäst tittade Tobbe in efter att ha jobbat hela dagen, sicken tur att han slapp "peka-på-skorna-musik" som han så fint brukar uttrycka det.


Förresten. Någon som fick ett kryss på sin dörr natt??? Moahahahahaha....
Eller alltså...inte för att jag vet nått...


Kommentarer
Postat av: Roomie-Anna

Strålande sammandrag av kvällen Sandy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback