Helgen

Ahh....härligt....nu är det helg!
Har inga storslagna planer. Anna och jag har bara ett mål med hela helgen. Vi ska panta burkar, haha! Johan tjatar om utgång på lördag men jag får se hur det blir, känner mig halvtaggad idag måste jag säga. Idag blir det nog lite klassiskt campushäng bara, kolla film eller nått. Lugnt och skönt med andra ord. Vem vet, jag kanske blir lite bättre i lilla huvudet också? Börjar bli galet trött på huvudvärken nu.
Varför var jag så puckad och ramla av för?!
Jag ska börja med en mer stillsam sport, typ boule eller nått...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär ju bara få ett klot i huvet så är du tebaks med hjärnskakning iaf!

2007-02-16 @ 17:43:38
Postat av: Anonym

Mmm sandy jag kan utmana dig 402 mot 302 duell;)

2007-02-16 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback