Hjärnskakning

Hur lyckas jag alltid? Det är inte första... inte andra.... utan tredje gången som jag åker på en hjärnskakning. Visst den är inte lika illa som den förra men nog fäään känns det. Suck. Klantigt eller vad?
Var ute och red i dag. Jag var klar och skulle bara skritta hem. Rainbow som aldrig brukar bry sig om nått vart livrädd för nått i ett dike och kastade sig iväg. Jag var dock inte alls med på noterna och flög av naturligtvis. Rakt ner i en djupfrys åker. Smart. Landade med huvudet först och sen ryggen. Ännu smartare. Suck. Mamma och pappa bara suckade och gav mig medicinen som vart kvar sedan förra gången. Nu blir det till att knapra lite piller och vila för min del ett par dar innan min ansiktsfärg skiftar ifrån illamående illgrön till en något mer männsklig färg...
Piss och bajs och skit!

Kommentarer
Postat av: Herr Dahlstedt

Hoppas du kryar på dig lady.

2007-02-12 @ 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback