Isvak

Tänkte bara passa på att hylla alla mina coola klasskompisar i IK 1 som trotsade snöstorm och kyla och badade isvak idag! Är grymt imponerad av er vill jag lova!
Några som utmärkte sig...

Annika kommer alltid att bli ihågkommen som hon som skrattade hela tiden hon var i vattnet.
Arnela stackaren fick vara i längst eftersom man skulle rabbla sitt efternamn och hennes är galet långt.
Mia kom i någon form av chock och försökte kasta sig upp på andra sidan vaken.
Fredrik gick helt obemärkt runt på bryggan efteråt utan att verka frysa ett dugg.
Emma stackaren halkade när hon skulle i så hon fick ett klockrent magplask. Brrr...

Resten av klassen, ni rockade också!


Kommentarer
Postat av: leoooo

Ahh jag blir ju typ förkyld bara av att läsa om sånt där... Jag skulle fan ha fått hjärtattack om jag hade hoppat i en isvak :P

2007-02-24 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback