Lördag a´la slappt

Idag har det varit väldigt väldigt lugnt och skönt. Började med att kliva upp vid halv tio och gå över till Kviding för att kolla på skidor. Dock var svenskarna ganska kassa (sicken tur att de i alla fall är snygga!) så vi käkade frulle istället. Tian kom förbi efter en stund också och vi varvade förfestmusik och "den-här-låten-spelade-jag-när-jag-blev-av-med-oskulden" med smäktande ballader.
Kollade andra åket i slalomen men där gick det ju bara ännu sämre. "Tyngden på dalskidan" , hur svårt kan det vara liksom?! Okej, skitsvårt jag vet, men det passade in så bra med tanke på att många åkare som tappade innerskidan.

Drog mig sedan hemåt för att städa och piffa mig lite. Det var tjejmiddag här på Campus, fast hemma hos Henke i IK 2 + hans roomie Emil. Jag, Anna, Jessica, Mia, Angelica och Frida sedan lite senare. Vi lyckades klämde ihop oss allihopa i killarnas lilla lilla kök. Herrarna fick vara gentlemän och sätta sig i låga fåtöljer. Det vankades knytis och det vart väl ungefär hur mycket mat som helst. Och lite till. Men gott var det i alla fall och trevligt hade vi. Självklart kollade vi på Melodifestivalen, Henke och jag höll tummarna och självklart gick låtarna vi höll på vidare. Yeah! Jag som dessutom alltid har Vågat Vägrat Rödvin avbröt denna trend idag. Anna bjöd mig på en ganska gott rödvin och tog därmed min rödvinsoskuld.

Nu började det bli dags att gå och knyta sig. I morrn blir det till att ta tag i lite plugg.
Att man alltid skjuter upp det till söndagen. Inte konstigt att man alltid har söndagsångest!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback