Min Söndag

Idag har jag nästan varit lite duktig. Klev upp vid tio och tvättade. Och tvättade. Och tvättade. Gissa om jag hade mycket tvätt?! Shit. Men men, nu har jag till och med tvättat mina mattor!

Åkte sedan och hämtade Pontus (min lillebror) inne på T-centralen. Med elgitarr, Playstation, filmer, spel, lite kläder och en stort fin på läpparna klev han av tåget. Han hade sätt fram emot den här resan. Väskan hade varit packad och klar (efter fem ompackningar) klockan 11:00 igår förmiddag (!)
Frida har bjudit på mumsig paj så nu är vi mätta och belåtna. Nu blir det till att bädda åt brorsan, kolla film och sedan börjar det bli dags att sussa sött.


Kommentarer
Postat av: kakan

SANDRA!! hur har du kirrat din bakrund såhär? jag vill också!! help me! lägg till mig på msn om du vill =)
karin_hanser@hot..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback