Campusmys.

Soft dag i skolan eftersom de bara var en lektion. Sweet!
Efter skolan bjöd Petagon 415 mig och Tian på lurre, riktigt gott vill jag lova. Sen tog vi det mest lugnt, kolla på film och lite på tv. Så skönt att bara slappa och chilla. Sedan underhöll Tobbe och Tian mig och Kristina med sin uppvärmning, sjukt roligt. Säger bara en sak A-gruppen: Ni kommer garva!

Det hjälper verkligen att omge sig av underbara människor. Bara en såndan enkel sak som att Anna kollar med Tobbe på msn att jag är där, så att jag inte sitter hemma själv och tänker. Eller att Anders stackarn skickar massor av sms hela dagen. Ängel! Allt alla gör är värt guld vill jag lova.

Idag är känns det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback