Dagens Hyllningar!

Dagens Hyllningar:
P3 Star

Jag vet, kanske lite halvlöjligt och mesigt men jag tycker om det! Anton Berg som är en grymt proffsig programeldare. Vissa tycker att kärlekstrams och jobbiga frågor är tramsigt men inte jag. Man får en sån där härlig flashback till när man själv undrade om det vara okej att vara kär i den och den killen, om det var okej att kyssa någon när man var si och så gammal. Och så vidare och så vidare.
Mer tonårsradio åt folket!

Popcorn på bio

Jag har aldrig förstått grejen med popcornen på bio. Lite popcorn hit och dit, vad kan de var för skillnad, men ack så fel jag hade. Mycket smör och massor av salt. Jag är nu fast i popcorn-på-bio-träsket och har inga om helst planer på att ta mig ur därifrån! Så de så!

Snö

Massor, massor och åter massor av snö har landat här i Västerås. Underbart! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback