Dagens träningsdos.

Först hade vi två timmar volleyboll. Kan väl säga som så att jag inte var lika dålig som förra gången. Den här gången var jag misann grym på att surva. Iofs siktade jag på Kviding så det kanske inte är så konstigt? Nej ussh nu var jag kanske elak men de var så kul.

- Sandra, surva på mig!
- Okej! (och survar på honom)
(Kviding missar / slår iväg den åt fanders / slår den i nätet).
Detta sker ett antal gånger. I rad!

Efter volleybollen så gick jag iväg till gymmet och körde lite mag- och rumpövningar i ca. 40 minuter. Orkade inte mer, sen ville jag bara hem och äta upp allt som fanns hemma, hungrig som en varg!
Nu återstår de att se hur mycket träningsvärk man kommer ha i morrn, har inte tränat aset på mycket länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback