Första dagen på året.

Idag har det varit vääldigt lugnt för min del. Jag vaknade först vid elva. Gick då upp, klunkade i mig massa vatten och knaprade i mig alvedon. Kröp sedan glatt ner och la mig igen under täcket. Kvart i två vaknade jag och H nästa gång. Mamma mia vad sent!

Käkade lite frulle sen degade vi mest framför tv:n innan jag drog mig hemåt, åkte till stallet och fixade lite sen var det hamburgetallrik för min del hemma hos päronen. Mumma! Det finns verkligen ingenting bättre än fet mat när man är lite bakfull. Undrar vad det beror på??

Nu blir det till att chilla med familjen och kolla på tv resten av kvällen innan jag förmodligen kommer att slockna väldigt väldigt tidigt ikväll....

Kommentarer
Postat av: mimmie

ärligt så vet jag inte riktigt vad jag vill. tror ingen/ingenting kan hjälpa mig utom jag själv. och det är egentligen det största problemet, för jag vet inte hur det ska gå till.
tror du det finns nå piller som man kan ta så man får fram det känslor och tankar man förtrycker 24/7? låter kanske konstigt.. vill få fram de känslor man själv trycker ner... men men...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback