Helgsammanfattning

Det har kommit in en del klagomål på att de har bloggats för dåligt under helgen men vad ska jag göra, de drar ju iväg mig på upptåg hela tiden så jag får ju liksom ingen tid över. Gaah! 

I fredags var det först shopping inne i stan med Gangster och Anna. Jag köpte coolaste t-shirten med en slips på, skit snyggt! De andra brudarna verkade också väldigt nöjda med sina inköp, tänka sig vad lyckat! Som grädde på moset träffades vi allihopa hemma hos Angelica och spelade TP med barnfrågorna hela kvällen. Riktigt mysigt var det, förutom att Angelica var hur bra som helst. Vi andra satt som fån och väntade mest på våran tur medens hon sopade banan med oss andra.

Lördag var det tårtkalas hos Anna som gällde. En underbar tårta bjöd damen minsann på, mums! Som någon form av för tidigt kompensation bjöd jag henne och Gangster på fullkornsvåfflor till lunch. De var faktiskt riktigt riktigt goda måste jag säga! 
På kvällen drog det ihop sig till fest hemma hos Anna, Micke D åt massor av tårta, Frida blanda ut sin cider med sprite (den var för stark annars) och Angelica gick mest ner i spagat hela tiden så festen var ett faktum helt klart! När klockan började närma sig sent så begav vi oss till stan men efter att ha traskat runt i stan i ca en timme utan att ha hittat ett bra ställe så var vi några som gav upp. Likt gamla PRO-medlemmar satte sig jag, H, Gangster, MiaJessica och hennes kille i en taxi hem vid ett-tiden och begav oss hem för att krypa till sängs.

Igår söndag så var det mest hemma och dega med H och kolla på film som gällde för min del, orkanen Per härjade ju trots allt utanför fönstret. Hua... Det vart först Drömkåken med allas våran Björn Skifs där favvisrepliken är ”Klimakteriekossa”.

Sedan var det en tankeläsande Mel Gibson i ”Vad kvinnor vill ha!”  Klockren även den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback